.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محکومیت باند ۱۱ نفره جعل اسناد رسمی در مازندران قطعی شد
رئیس کل دادگستری مازندران از قطعیت محکومیت باند ۱۱ نفره جعل اسناد رسمی و صدورگواهی خلاف واقع که تعدادی از آنان کارشناسان رسمی دادگستری استان بودند خبرداد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی حفاظت واطلاعات دادگستری استان باند ۱۱ نفره جعل و صدور گواهی خلاف واقع و تحصیل مال از طریق نا مشروع در استان شناسایی و پرونده قضائی دراین خصوص، تشکیل شد که با طی مراحل قانونی رأی قطعی آنان صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: به موجب دادنامه صادره از یکی ازشعبات دادگاه تجدیدنظر استان، این افراد که تعدادی از آنان کارشناسان رسمی دادگستری بودند، جمعاً به تحمل ۵۶ سال حبس تعزیری و مبلغ ۹۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

این مقام عالی قضائی درادامه اظهارداشت: متهمین یاد شده با جعل اسناد رسمی وصدور گواهی خلاف واقع ودریافت مبالغ کلان موجبات آزادی زندانیان را فراهم می‌کردند.

حجت الاسلام اکبری در ادامه اظهار داشت: کارشناسی از جمله مهم‌ترین دلایل اثبات است که در قالب پرونده‌ها مورد استناد قرار می‌گیرد و کمتر پرونده‌ای می‌توان پیدا کرد که در آن موضوعات تخصصی که نیاز به بررسی فنی توسط کارشناس دارد، مطرح نباشد.

وی افزود: دادگستری کل استان درمسیر احقاق حق و دادرسی عادلانه، اهتمام ویژه دارد و با جدیت با خاطیان برخورد قانونی می‌کند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.